karantina günlükleri

Bilenler bilir ben Melis bu hikaye serimde sizlere corona salgını sırasında başımdan geçen tuhaf anılarımı anlatıcam.

Salgın daha ülkemize gelmeden önce bir iş seyahati için şirkette eleman arıyorlardı ve ben burada çok bunaldığım için gitmeye can atıyordum. Gereken herkesle konuştum ve bir şekilde gidişimi ayarladım. 2 haftalık bir Jamaica gezisiydi. Aslında gezi değildi ama benim için öyleydi.

O dönemde şirkette bana yazılan çok kişi vardı her ne kadar evli olsam bile işe giderken yüzüğümü çıkardığım için kimse benimle flörtleşmekten çekinmiyordu.

Jamaica'ya gideceğimi kocama anlattım başta biraz sorun çıkarsa da iş içindi kabul etmek zorunda kaldı. Ve gitmeden önce bir iddaya girdik. İddaya göre bana en az 10 çalışan bu dönemde yazılacaktı ona göreyse kimse bana yazılmazdı çünkü evliydim.

Bir anlaşma yaptık yazılan ve başıma gelen her şeyi fotoğraflayıp ona atacaktım. Eğer ben                                                                                               kazanırsam istediğimi yapmakta artık özgür                                                                                             olacaktım.

Hava alanında bayağı kalabalık bir ekip tarafından karşılandıktan sonra otele yerleştik. Seyahate gelen birçok yakışıklı vardı bizim ekibimizde ama benim ilgimi adım attığım andan itibaren Jamaicalılar çekmeye başlamıştı bile.

Gider gitmez kendimize bir ekip bulmuştuk. Ben bana erkekler yazılacak diye beklerken ben onlara asılmaya başlamıştım.

Emre'ye bu fotoğrafı atıp şimdiden 4 oldu diye mesaj attım. Ama bu daha sadece başlangıçtı.

Gruptaki kızlarla sürekli zencilerden konuşuyorduk. İlk kim olacak acaba, nasıllar acaba. Aklımızda sürekli bu sorular vardı. 2 gün süren toplantıların ardından gruptaki diğer kızlar geri döndüler. Ama ben kalmaya devam edeceğimi söyledim. Bu kadar zenciyle tek başıma kalmıştım ve eminim tüm kızlar merak içinde yapacaklarımı bekliyorlardı ve tabi Emre de.

Bir hafta boyunca bir çok yeni arkadaş edindim ve bunların hepsini emreyle paylaşarak ona iddayı kaybettiğini gösterdim.

Hayatımın en eğlenceli tatilini geçiriyordum her şey çok güzel gidiyordu ve önümüzdeki hafta için başka planlarım vardı.

Büyük bir parti organizasyonu vardı ve ben 5 erkekle o partiye davetliydim. Bir sonraki pazartesini iple çekiyordum.

Ama düşündüğüm şey olmadı. Pazartesi sabahı ben parti için hazırlanmaya başladığım sırada ekip lideri geldi ve acilen geri dönmemiz gerektiğini söyledi. Ne olduğunu başta anlamamıştık ve apartopar geri dönmek zorunda kaldık.

Tüm hayallerim suya düşmüştü. O kadar zenci arkadaşım olmuştu ama ben istediklerimi elde edememiştim. Moralim bozuk bir şekilde başıma geleceklerden habersiz hava alanına indik.

Döndükten sonra 14 gün ev karantinasına almışlardı bizi. Ben, Alpay, Murat,Kadir ve Selim bir otobüse bindik ve Selim'in evine gittik. 14 gün boyunca onlarla kalacaktım Emre'yi arayıp durumu anlattım ve ona iddayı kazandım artık istediğimi yapabilirim ama seni her şeyden haberdar edicem dedim. Ve böylelikle 4 yakışıklıyla günlerim başlamış oldu.