BİR ERKEĞİN HATIRA DEFTERİ (2) ( tuğçe ve emre sevgli oluyor)

   Tuğçe ve emre sevgili olduktan 1 hafta sonra Tuğçe benimle ilgilenmeyi tamamen bırakmıştı. Buluşmaları sıklaşmasa da Emre bana dediği gibi Tuğçeyi kendine aşık etmeye başlamıştı. 

   İlk buluşmalarından yani sinema gününden bir hafta sonra Emre Tuğçeye ilk kez mesaj atmıştı. Tuğçenin aramalarına bakmıyor, mesajlarına cevap vermiyordu. Tuğçeyse ondan gelen mesajı gördüğü an pazar sabahı yataktan fırladı ve hemen duşa girdi. Heyecandan telefonunu yatakta bırakmıştı ve ben de fırsattan istifade mesaja baktım ve kalbim yine hızlıca çarpmaya başladı.
    Emre, Tuğçeye çıplak fotoğrafını atıp buluşmak istemişti. Ve Tuğçe de kabul edip hazırlanmaya gitmişti. O asla pazar sabahı 12 den önce yataktan çıkmazdı ama Emre için 8'de ayaktaydı.
    Banyodan çıktı. 
  -Mert, iş yerindekiler aradı bi siparişte sorun çıkmış onu halletmem gerekiyor hemen çıkmam lazım. dedi 
  -tamam hayatım sen gelene kadar ben de kahvaltıyı hazırlarım. dedim
    ve Emreyle buluşmaya gitti. Kapıdan çıkar çıkmaz Emreyi aradım 
   -artık o benim kes umudunu sana da bikaç foto yollar tatmin ederim konumumu açık bırakıcam takip edip kendi gözlerinle gör istersen karını. diyip kapattı telefonu. 
     Hemen bir şeyler giyinip dışarıya çıktım. Çok heyecanlıydım. Kalbim çok hızlı atıyordu. Tuğçe arabayı almamıştı o yüzden şanslıydım. Cafeye gittiğimde çoktan kahvaltıları bitmiş kahvelerini içiyorlardı. Tuğçeyi hiç bu kadar mutlu ve heyecanlı görmemiştim. Sonra bir şey fark ettim. Parmağında yüzük hala duruyordu. O sırada telefonuma Emre mesaj attı. 

Tuğçe külot giymemişti. Artık Emre ne isterse yapacaktı belli ki.

    Tuğçe'yi aradım ''ne zaman geleceksin kahvaltıyı hazırlıyorum'' dedim.
    '' Aşkım sen yap benim iş bayaa uzun sürecek galiba tüm siparişler yanlış alınmış hepsini düzeltmem gerekecek. Bıktım bu beceriksizlerden bu günümü hep seninle geçirecektim ne güzel çok özledim hiç ilgilenemedim seninle özür dilerim ama telafi edeceğim kocacım. '' dedi ve kapattı. Ardından da bu fotoğrafı attı

    Karım karşımda sevgilisiyle oturuyordu ve bana iş yerinde olduğunu söylüyordu. Üniversiteden beri bu durum hep böyleydi sürekli beni kandırıp salak yerine koyardı. Ama şimdi durum daha farklı ben her şeyin farkındayım. 

    Yaklaşık yarım saat oturduktan sonra kalktılar arabaya binip alışverişe çıktılar ama tuhaf olan bir şey vardı. Yapılan alışveriş ev alışverişiydi sanki yeniden döşenecek bir ev gibi. buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon vs çok şaşırmıştım. Beğendikleri eşyaların fotoğraflarını çektiler ölçülerini aldılar ve alışveriş merkezinden çıkıp arabaya bindiler tekrar. 

    Şehrin dışına doğru gitmeye başladı Emre, herhalde ormanlık bir yerde işi bitirecekler diye düşündüm ama öyle olmadı. Koruluğun içinde bir villa vardı. Sessiz sakin gözlerden uzak bir yer. ve kapısında kocaman kiralık yazısı asılıydı. Birden şimşekler çaktı beynimde. Hemen aradım numarayı çıkan adama evi sordum ve ev bugün kiralanmıştı. Evet Emre ve Tuğçe kendilerine çok güzel bir villa tutmuşlardı ve eksik eşyaları almak için alışveriş yapmışlardı.

    Böyle bir evde yaşamak Tuğçenin hep hayali olmuştu ve Emre iki haftada bu hayalini gerçekleştirdi. Sanırım Emre gerçekten karımı elimden alacaktı. 

    Biraz sonra ev sahibi geldi ve anlaşmayı imzaladılar hemen ardından eşyalar geldi ve kuruluma başladılar. 
      Emre akşam bana bu fotoğrafı attı. Eve geldiğimde Tuğçe çoktan evdeydi. Yorgundu ve telefonunda bir şeyler yapıyordu. Kendini ona iyice kaptırmıştı her halinden belliydi bu. Yemek bile hazırlamamıştı. O sırada telefonunda bir şeyi fark ettim. O uyuduktan sonra telefonuna baktığımda şok olmuştum. Kendisine yeni bir instagram sayfası açmıştı ve ilk olarak beni engellemişti. koyduğu ilk fotoğrafsa 


    Emre ve kendisiydi. Karım resmen başka bir adama aşık olmuştu. Ama çok mutluydu ve o mutluluğunu elinden almayacaktım.

    Gece Emreyi aradım. Detayları öğrenmek için. 
 '' karın artık bana aşık oldu o ev bizim yuvamız olacak sen de takıl kendi haline, henüz daha birlikte olmadık haftaya spor salonuna yeni hocalar gelince bayaa bi boşluğum olacak ve bu boşluğu Tuğçeyle doldurcam. Ama korkma seni de düşünüp bikaç fotoğraf atarım dostum. '' dedi ve kapattı.

Yorumlar

Popüler Yayınlar